آقا ادبیاتِ نوشتاری شعارهای تجمعات قم داره کم کم به جای باریکی کشیده میشه؛ بنظرم تجمعات محدوده محدوده بشه بهتره، مثلا محله های اینجوری تابلو بنويسن 18+😶.
00:08 - 20 April 2026

22 Reactions
341 Views


1 Reply

@user17722827528420 April 2026
Replying to
ایشالا که جای خالی می خندم باشه🫠