با پدرم اومدیم ختم یه بنده خدایی؛ صبحم به مادرم گفتم قرمه سبزی بذاره؛ الان که اومدیم، اینا میگن نمیشه، باید بعد از ناهار برید:( مادرم هم زنگ زده میگه غذا آماده است پس کی میخواید بیاید؟ بابا من نیومده بودم ناهار بمونم☹️ اگه به بازماندگان بگم دست شما درد نکنه ناهار قرمه سبزی داریم، خوبه یا نه :) ؟!