میدونم از بعضی از عملکردهای مسئولین کشور عصبی و ناراضی هستیم...ولی از یجایی به بعد گاردی که مقابل مسئولین داریم از تأثیرگذاری فضای مجازی هست...ولی قبل هر کاری...اول ببینیم کسی که میخواییم تخریب کنیم به خودی هست یا دشمن...ولی دیگه رئیس جمهور یه مملکت انقدر خار نشده که من و شما غلط املایی بگیریم
جسارتاً (هم چونان) در جملاتی که تشبیه و مقایسه داره استفاده میشه و درست هست...