🌧️🌧️🌧️من گمان میکردم ، رفتنش ممکن نیسترفتنش ممکن شد ، باورش ممکن نیست... 📿🚬
@amirhossein_137429 May 2026Replying toداداش دیگه ۳۰ سالت شده ، این شعرای مسخره ی عشق و عاشقی چیه میذاری 💁♂️
@amirhossein_137429 May 2026Replying to and
@amirhossein_137429 May 2026Replying to andببین ، هرچیزی سنی دارهتو الان میری با عروسک بازی کنی؟ نه چون آدم تو سن مخصوص ذوق و شوق عروسک بازی رو داره. عشق و این داستانا هم همینطوره البته آدم همیشه میتونه کسیرو دوست داشته باشه، اما اینکه بخاطرش شعر بگه و شبا بیدار بمونه ، تا یه سن خاصیه .