منم تعاملگر میخوام؛ ولی نمیدونم چجوری باید بیانش کنم👩🏻🦯میشه لطفا خودتون بیاید بتعاملیم؟
Pinned post
@Mobham_khatoon27 April 2026منم تعاملگر میخوام؛ ولی نمیدونم چجوری باید بیانش کنم👩🏻🦯میشه لطفا خودتون بیاید بتعاملیم؟
@Mobham_khatoon30 May 2026به جایی رسیدم که هی از خودم میپرسم اصلا کسی هم منو دوست داره؟!ولی بخش غم انگیزش جواب "نه" ای هست که به خودم میدم :)
@Mobham_khatoon29 May 2026اون بچهای که هر جمعه خوش و خرم گاتینگا و پاتینگا میدید فکرش هم نمیکرد تو این سن کمرش از این تجربهی زیستی، دولا بشه...
@Mobham_khatoon22 May 2026
@Mobham_khatoon22 May 2026هر طرف زندگیمو که نگاه میکنم میبینم مشکلاتم همش تهش میرسه به خودم...انگار حل مشکلاتم مساویه با نبود خودم :))))
@Mobham_khatoon18 May 2026خاک بر سر اشرف مخلوقات که توی روز منصوب به ازدواج و این هوای خوب یکیو نداره باهاش بره قدم بزنه :)))
@Mobham_khatoon14 May 2026یه بار یه پرسش نامه واسه تحقیق دانشجوی روانشناسی پر کردم، استادش بهش گفته بود تا حالا همچین کیسی ندیده بودم :)))از بچگی همیشه حس میکردم وقتی بزرگ شدم اسمم توی کتاب ها ثبت میشه ولی فکر نمیکردم به عنوان یکی از سخت ترین کیسای روانشناسی
@Mobham_khatoon14 May 2026متوجه شدین بهترین رفیقش منم یا بیشتر توضیح بدم؟👩🏻🦯Replying to and
@Mobham_khatoon13 May 2026یکی بیاد به مامانم بفهمونه اونی که بهم ریخته اس منم نه اتاقم ..
@Mobham_khatoon11 May 2026واقعا بعضیا حرفاشون زیادی خوشگله...دلم میخواد به حس ششمم بگم : به تو ربطی نداره، دلم میخواد گول بخورم :)))
@Mobham_khatoon10 May 2026ولی حداقلش استرس اینو ندارم که یه نفر اینجا برام هوایی بزاره و نفهمم، چون میدونم کسی نمیزاره👩🏻🦯
@Mobham_khatoon9 May 2026
@Mobham_khatoon8 May 2026شازده كوچولو :آخرشم اونایی واسم ميمونن که اصلا روشون حساب باز نکرده بودم و گذاشته بودمشون حاشیه ی زندگیم .روباه روزنامه روى ميز رو برداشت عينكشو زد و گفت :" اوناهم منتظرن بیاریشون وسط که برن "
@Mobham_khatoon8 May 2026قبل از اینکه بگید وای تو خیلی حساسی چقدر زود بهت برمیخوره اینم در نظر بگیرین ک شاید شما حرف دهنتونو نمیفهمید
@Mobham_khatoon8 May 2026سلام بر آنان که در گوشه ی اتاق تاریک گریه میکنند و تمام حواسشان به این است که صدایی از آنها در نیاید .
@Mobham_khatoon8 May 2026خوشا به حال ِاونایی که افسردگی بعدِ راهیان نور گرفتن ؛ ما که پامون به اتوبوسش هم نرسید !