این خانم من رو متهم میکنه به حرام خوری و پرچم سازی از پرسنلم!تهمت اول که بماند برای روز قیامت و تهمت دوم؛در یک ماه گذشته من با ۳۰ نفر از پرسنلم(خیاط،ادمین،منشی،پاسخگو)تسویه کردم و آن ها الان هیچ منبع درامدی ندارند!برای بیکار نشدن بقیه هم محصولاتم را بدون سود میفروشمhttps://zeefa.ir#اینترنت