ده تومن تو حسابم داشتمالان شده ۲۵تومنبه هر کی هم زنگ میزنم بینم کی ۱۵تومن واریز کرده واسمهیشکی گردن نمیگیرههعی😔❄️
@DokeOakie19 December 2024Replying toگاهی اوقات خطای بانکی هست، پیامش میاد ولی تو حسابت نیست. اگه هم باشه شک نکن یه حساب کتابی قبلا داشتی
@DokeOakie19 December 2024Replying toراستی من چند وقت پیش دو طرفه انفالوتون کردم ولی دوبارمگه دیروز فالوتون کردم. چراش بماند فقط عرض کوم که ارتباطی به شما پیدا نمیکرد