وزیر محترم آموزش و پرورش در ۳۸ امین اجلاس رؤسای ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور، از واریز ۶۰ درصد از پاداش بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۳ در روز گذشته خبر داد.
امیدوارم حق ضایع شده هزاران کیفیت بخشی مظلوم بهشون با اقتدار و افتخار برگرده، وگرنه آه هزاران نفر گریبان گیر باعث و بانیانش رو خواهد گرفت. هم جیب مان را زدند هم امید و انگیزه و ابرویمان را خدشهدار کردند. ولی در نهایت حق با ماست و حق گرفتنیست. اینجا نشد در قیامت.