#جلیلی باید کنار می رفت...
@Najm11329 June 2024Replying toشما ظاهرا عادت داری کتاب رو باز کنی از وسطش بخونی☺️ با توجه به همین آراء بفرما از ابتدا پست ۵ روزپیش من رو بخوان متوجه میشوی گفتم اگر فقط جلیلی بماند بهترین حالت همین دور دوم بود و شاید هم حذف جلیلی .ولی اگر فقط قالیباف بودالان رئیس جمهور بود . واضح تر بگم یا کافیه؟