2 November 2024
پاسخ به ماله کشان برانداز تا اصلاح طلب ؛ خطوط قرمز نباید عادی سازی شود و اینجا جای مهربانی و گذشت و مدارا نیست. روانی جاش تیمارستانه نه دانشگاه.
اگه روانی نبود چی مثلا از اینستا خط گرفته باشه بازم جاش تیمارستانه یا زندان جناب فتحی !خیلی رو روانی بودنش مانور ندید اگه روانی بود دانشجو نمیشد
19:50 - 2 November 2024

154 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مصطفی اسماعیلی‌
@mostafaesmaeili2 November 2024
روانی هم باشه نمی‌شه ولی او را رها کند تا مفسده اجتماعی به بار آورد. اگر اندکی عاقل است خودش مسئول است وگرنه اگر به اندازه چهارپایان عقل ندارد سرپرست او مسئول اوست که به هرشکل هرجایی نرود. سرپرست در قانون مشخص است چه کسی است.