حاج اسماعیلعزیزیک مسئله برای بنده حساسیت بوجودآورده، و اینکه چرا هیچکس در خصوص اختیارات و وظائف پاپ و یا خاخام اعظم اظهار افاضات نمیکنه و تا میرسیمبه تنهارهبرتنهادولت رسمی شیعه دردنیا که قانون اساسیمون کشورو حکومت رومتعلق به امام عصر عج میدونه، تعدادی افرادسعی دراظهارنظر دارند؟؟؟
