امروز در نشست با وزیر محترم بهداشت، موضوع مهم عضویت کارشناسان علوم آزمایشگاهی در نظام پزشکی را با تقدیم آرای قطعی دادگاههای تجدیدنظر به نفع آنان و سایر مدارک و مستندات قانونی، از دکتر ظفرقندی مطالبه نمودمبه امید صدور کارت نظام پزشکی برای همه مشمولان علوم آزمایشگاهی

