امروز یکی از دوستان ازم پرسید مگه پویش متعلق به نماینده نیست ، چرا شماره حساب برای جمع آوری کمک گذاشتید یعنی نماینده پول چاپ یه بنر ندارهروح پویش مبتنی بر استقلال است ، اگر زیر دین نماینده برود حتما عقیم خواهد شد #حمایت_مردمی#پویش_۴۸۴۸
21:04 - 22 January 2025

4 Reactions
2420 Views


3 Replies

@user173840719283mmm15 February 2025
Replying to
سلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش است.ما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیم ما خواستار #جذب_حداکثری هستیم.تقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریم.

@user1738438640315 February 2025
Replying to
در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم.. ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی #آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی

@user17389135366115 February 2025
Replying to
سلام طبق فرمایش رهبری نیروی پرورشی از ملزومات آموزش است.ما داوطلبان #به_ناحق_مردود_شده_کیفیت_بخشی وزارت اپ هستیم که طبق اذعان مسئولین به دلیل #باگ_سیستمی_سهوی_یا_عمدی حقمان خورده شده و همه جوانان انقلابی و ارزشی هستیمما خواستار #جذب_حداکثری هستیمتقاضای ورود در این قضیه،برای احقاق حق داریمم