من جای مسئولین بودم تمدید یک طرفه آتش بس رو قبول نمیکردم و با توجه به محاصره دریایی، جنگ را شروع می کردم!نمی گذاشتم این چرخه معیوب محاصره ـ تهدید ـ مذاکره، ادامه پیدا کند!نمی گذاشتم دوباره از حربه غافلگیری استفاده کنند!یا حداقل برای پایان محاصره، ضرب العجل تعیین می کردم!
