24 خرداد 1405
دوستان! اگر صحبتی بین ما هست باید ناصحانه و دلسوزانه باشهاصل مهمتر وحدت ما حول اصول امام و رهبری هستمطالبات باید کاملا محترمانه و برادرانه و بدور از التهاب آفرینی باشهامام ره فرمودند: وحدت کلمه، رمز پیروزی است؛ و این رمز پیروزی را از دست ندهیم و خدای نخواسته، دشمنان بین صفوف شما تفرقه نیندازند
حضرت علی هم موقع انتخاب ابو موسی عشعری صبر کردن حکومت از بین رفت چون اون موقع اهادمردم با ایشان نبودند ولی الان تفاوتش اینه که اهاد مردم با ولی امره وابوموسی ها دلشون جای دیگس محکم از خدمتگذاران خودکه همان انتخاب شده ها هستند بازخواست کنید وخوف نداشته باشید که رهبر این قوم شما مردمیدو خدا ناظر شماست
19:44 - 24 خرداد 1405

4 Reactions
377 Views


3 Replies

Profile picture of ‌جواد مهرجوفرد‌
@Mehrjoo24 خرداد 1405
Replying to
صبر ما بر اطاعت از ولی هست و از مسؤولین هم مطالبه می کنیم مطلب ناظر به برخی فحاشی‌ها و تندروی‌هایی است که وجهه ملت ما رو ممکنه خراب کنه

@khaneamne25 خرداد 1405
Replying to
در این مملکت اصلاچیزی به نام بازخواست ومطالبه گری ازمسئولین وجود داره؟کسی جرأت میکنه به یک مسئول بگه بالای چشمت ابرو؟انگاری در ایران زندگی نمیکنید و از واقعیت های این کشور اطلاعی ندارید،نه میتونی انتقاد کنی و نه میتونی مطالبه گری کنی،چون کسی که پاسخگوت نیست هیچ بدتر هزارتا انگ وننگ هم بهت می چسبونند

Profile picture of ‌محمد‌
@Immirali25 خرداد 1405
Replying to
اگر انتخابات صدرصد ازاد بود ومستقیم با رأی مردم مسعول انتخاب شود ومجلسی صددرصدبا رأی مردم بود ونه با ردیا تعين صلاحیت های سلیقه‌ای میشد باز خواست کنیم اما درشرایط کنونی مردم فقط نمایشی همه کاره اند. وسلام