ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیزبقیه میشن آنها 👌
@MohammadRezaMollaei18 June 2026ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیزبقیه میشن آنها 👌
@MohammadRezaMollaei7 April 2026شعار بدید ولی هنوز به «متی نصر الله» و «اذا استیأس الرسل» نرسیدیم!أَمْ حَسِبْتُمْ أَنْ تَدْخُلُوا الْجَنَّةَ وَ لَمَّا يَأْتِكُمْ مَثَلُ الَّذينَ خَلَوْا مِنْ قَبْلِكُمْ مَسَّتْهُمُ الْبَأْساءُ وَ الضَّرَّاءُ وَ زُلْزِلُوا حَتَّى يَقُولَ الرَّسُولُ وَ الَّذينَ آمَنُوا مَعَهُ مَتى نَصْرُ اللَّهِ؟
@MohammadRezaMollaei25 March 2026ود الذین کفروا لو تغفلون عن اسلحتکم و امتعتکم فیمیلون علیکم میلة واحدة!(نساء ۱۰۲)کافران آرزو دارند تا از سلاحهای خود غافل شوید تا یکباره به شما هجوم آورند!#مذاکره
@MohammadRezaMollaei17 September 2025چرا؟اَلْمَرْأَةُ لَيْسَتْ مِثْلَ اَلرَّجُلِ اَلْمَرْأَةُ أَسْوَأُ مَنْظَراً حِينَ تَمُوتُ کافی ج۳ ص۱۵۸
@MohammadRezaMollaei8 January 2025بسیاری از بانوان مذهبی که ادعای اهل بیتی بودن و شیعۀ مرتضی علی بودنشان گوش فلک را کر کرده است، به طرز عجیبی وقتی به برخی روایات امیرالمؤمنین و دیگر ائمه می رسند ناگهان اظهار تنفر می کنند!یکی از آنها این است: غَيْرَةُ الْمَرْأَةِ كُفْرٌ، وَ غَيْرَةُ الرَّجُلِ إِيمَانٌ. حکمت ۱۲۴ نهج البلاغة. یعنی:
@MohammadRezaMollaei4 January 2025یا من لا یعبد الا هو ! تیزر فاخر کتاب استاد عزیزم رو تقدیم می کنم.9 MB
@MohammadRezaMollaei8 December 2023استاد یزدان پناه: صحبت گناه فقط نیست ها! اصلا عمر که بر آدم بگذرد دست به کار نشود قساوت قلب می آورد. با همین دنیای زمخت وقتی انسان رو به رو می شود مدام در این قیودات قرار گرفت این دل را زمخت می کند. جان مثل یک مرکب است اگر استفاده اش نکنی از چابکی می افتد غلیظ می شود قساوت پیدا می کند.
@MohammadRezaMollaei25 November 2023اوه اوه چه خبره این سورۀ نبأ: باغ انگور و نارپستانهای همسال و جام شراب و ... الان خانم ها هم خب قرآن می خونن که ! چه جوریه خدائیش؟ بگیم نخونن؟فکر کنم می خونن نمی فهمن 😆😅
@MohammadRezaMollaei21 October 2023در تفسیر این آیه، چندین مورد نظر علامه طباطبایی را قبول ندارم:۱)فتاب علیکم، تخفیف فقط در مقدار است نه هم در مقدار هم در اصل تکلیف.۲)سیکون منکم مرضی را علامه گفته مصلحت دیگری برای تخفیف در قیام است. عجب، آنها مریض اند وجوب تکلیف بر ما مستحب می شود؟!۳) هو در خط آخر ضمیر فصل نیست به الله برمی گردد.
@MohammadRezaMollaei28 September 2023جلد ۱۹ المیزان هم تمام شد. یک روزی دوست داشتم زودتر کلش رو تموم کنم. الان که به آخراش رسیدم دوست ندارم هیچ وقت تموم شه.🥲
@MohammadRezaMollaei2 August 2023این آیات رو چرا نمی بینیم؟ تند تند می خونیم رد میشیم میره. بابا، هر لفظی به زبون بیاریم ثبت میشه. چرا جدی نمی گیریم؟!
@MohammadRezaMollaei29 July 2023از رسول الله ص بخواهیم برای ما استغفار کند. بر او درود و صلوات بفرستیم او جبران می کند.علامه طباطبایی: حاشا بر خداوند که دستور استغفار بدهد و آن استغفار را با اجابت مواجه نسازد.
@MohammadRezaMollaei28 July 2023به اونایی که کفران نعمت کردن می فرماد: عشق و حالات رو کردی, کوپن صفاسیتی هات تمام شده. سهمیهٔ خوشی ها و کیف هات رو تو دنیا خرج کردی رفت. خودت ببین دیگه هیچ طیّبی نمونده لذت ببری! می پسره حالا تکلیفم چی میشه؟ جواب میدن: از این به بعد باید از ذلتْ لذت ببری.
@MohammadRezaMollaei27 July 2023#امید_دانا رسما میگه نباید اجازه بدید صدای روحانیت به کسی برسه!6 MB
@MohammadRezaMollaei23 July 2023عجب آیه ای! دقیقاً سنت الهی بر عکس انتظار اکثریت مردم است! خداوند می فرماید ما تا جایی که مؤمنین تحمل داشته باشند به کفار در دنیا رفاه و زندگی لوکس و لاکچری می دهیم! بله این سنت خداست ولی کو گوش شنوا !
@MohammadRezaMollaei22 July 2023هنگامی که سوار مرکب (خودرو،مترو،موتور و ...) شدیم، نعمت الهی را باید یاد کنیم. بالاخره یا واجب است یا مستحبی است که در خود قرآن بر آن تاکید شده است: سبحان الذی سخر لنا هذا و ما کنا له مقرنین و انا الی ربنا لمنقلبون. قطعا به سوی پروردگارمان می رویم و می شویم! نه به سوی کیش و شمال و مشهد و ... !