@Mahdimeftah14 June 2026Replying toباور کنید تفرقه افکن کسانی هستند که مخالف فرمایشات رهبری در حال تسلیم کردن تنگه هرمز و هسته ای هستند نه حامیان فرمایشات رهبر
@Mahdimeftah14 June 2026Replying toپس بفرمایید چرا هیچ کس حاضر نیست با اقای نبویان مناظره کنه؟چرا عراقچی هیچ چیزی در مورد مفاد مذاکره نمیگه؟بعد فکر میکنه ما گوشمون مخملیه میگه مفاد مذاکره رو نمیگم تا اسرائیل متوجه نشه؟؟اصلا شما به من بگو مگه ما به غیر از تنگه و هسته ای چیز دیگه ای داریم روش مذاکره کنیم؟شروط رهبری یعنی مذاکره نکنید
@Mohammad_F14 June 2026Replying toاینکه نظام تصمیم داره تا نهایی شدن ماجرا چیزی نگه، دست من و شما نیستولی فقط میدونم فعلا همه هیجانات روی حدسیات مطرح شده داره پیش میرههیچ کس هیچ چیز قطعی نمیدونهچه نبویان باشه چه کس دیگری!
@Mahdimeftah14 June 2026Replying toنبویان جزو همراهان تیم مذاکره و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلسه .مطمئن باش اگه اینها توافق خوبی داشتند همه جا رو پر کرده بودن.ون شروط رهبری رو رعایت نکردن اعلام نمیکنن به خاطر همین هم هست که حضرت اقا تایید نمیکنه توافق رو
@Mahdimeftah16 June 2026Replying toتوافقی که بندهاش رو میترسن اعلان کنن رو از کجا فهمیدی توافق خوبیه؟ایا حاکمیت ایران بر تنگه هرمز قبول شده؟امریکایی ها میگن نه ایرانی ها سکوتایا قراره پولی به ایران بدن؟امریکا میگه نه ایران سکوت هیچ کس پیروزیش رو مخفی نمیکنه .توافقی موفقیت امیزه که توش شروط رهبری اعمال شده باشه
@Mahdimeftah16 June 2026Replying toمن مثل شما نیستم که صرفا به حرف بقیه تکیه کنم بگم این خوبه اون بده چون همه میگن.من خودم تحلیل دارم و روی شرایط فکر میکنم
@aminkarami1816 June 2026Replying to andزمان برجام هم پر بود از تبریک سردار و مرجع تقلید که به به گل کاشتید!!چرا معلوم نیست؟آقایون وزارت که بارها گفتن درمورد هستهای مذاکره کردیم و میکنیم.مگه امام خامنهای مدظله العالی نفرمودند انرژی هستهای مثل مرز آبی و خاکی و هوایی ماست؟کدوم آدم شریف و غیوری روی مرز سیستان و خراسان مذاکره میکنه؟