اینکه طرف یه ملک به اون بزرگی را با ۹۰۰ هزار تومن از اوقاف اجاره کرده سناریو ست واقعا این ابله فرض کردن مردم نیستتا میگی آقا فلانی چرا یه همچین غلطی کرده میگند مواظب باش در پازل دشمن قرار نگیری نمیدونم در سناریو افرادی که نون فساد ستیزی را میخورند نیافتی بهتر نیست از این نظام مظلوم دفاع کنیم ؟!
