شما رو نمی‌دونمولی من نگرانیم از فرانچسکو بیش از ترامپ و نتانیاهو است.
11:59 - 8 April 2026



6 Replies

Profile picture of ‌بتول ولدبیگی🇮🇷‌
@Valadbaigi8 April 2026
ماهم خیلی نگرانیم.فرانچسکوهای زیادی هستن.خنجرهای از پشت...

Profile picture of ‌دیمیتری ممدوف‌
@Haj_dimitry8 April 2026
Replying to
یعنی باقر جانم گول می خوره🥹

Profile picture of ‌محسن‌
@Mohsen_iyeyo8 April 2026
Replying to
لعنت خدا بر همشون

Profile picture of ‌🏴توڪّݪے‌
@Fs_Tavakoli8 April 2026
Replying to
جناب نظریان گرامی باسلام وارادت،بستگی به ما مردم انقلابی داره،مردم دراین ۴۰روز ثابت کردندکه اگر متحد باشند می توانند دربرابر ابرقدرت های دنیا بایستند، فرانچنسکو وداخلی های غربزده که دربرابر اراده و اتحاداین مردم حتی کودکان انقلابیِ حاضر درصحنه ی این سرزمین عددی نیستن

Profile picture of ‌ریحانه زارع‌
@R199105408 April 2026
Replying to
منظورتون همون ظریفچی هست؟

Profile picture of ‌آقای ایکس☕‌
@MrX_918 April 2026
Replying to
ترجمه:«نسخه فارسی ایران از طرح آتش‌بس ۱۰ بندی خود شامل «پذیرش غنی‌سازی» برای برنامه هسته‌ای‌اش است — عبارتی که در نسخه انگلیسی که با خبرنگاران به اشتراک گذاشته شده، وجود ندارد!!! برای همیناس که از مذاکره میترسیم