#عراقچی بیشتر از اینکه برای ما کار کنه نوکر آمریکا و اسرائیله این نهایت ذلته که بعد از این حجم از تجاوز دشمن تا ساعت 4 بخوایم آتش بس رو بپذیریم اونم در مقابل دشمنی که همیشه آتش بس رو بهانه کرده برای تجدید قوا ولی به هر حال ما خواهان نابودی #اسرائیل هستیم و مطیع #رهبر #انتقام_سخت
08:38 - 24 June 2025

1450 Views