هر وقت رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید و مسئولان نظام گفتن: وحدت؛این دوستان گفتن وحدت باید حولِ ..... باشه و خودشونو راحت کردناین چه مدل وحدتیه که از کل مجلس، ۶۳ نفر بیشتر امضاش نکردن!!!
خب مشخصه که وحدت در کل باید محور داشته باشه این طبیعیه!مثلا اتحاد مسلمانان باید حول محور قرآن باشه بر علیه دشمن.اتحاد ملی میهنی،حول محور وطن و منافع وطن باشه در مقابل دشمن.اتحاد ملی در مذاکرات در ایران، حول فرمایشات امام، در مقابله با دشمن.اتحاد مگه میتونه محور نداشته باشه، معنی میده مگه؟