حرم حضرت عبدالعظیم دعا گوی شما دوستان بودم #سیدالکریم@Mahoniya313 @zanbagheabiii59 @diamond13 @Zhrskr99 @bishin_binim_baba @Deliyar @mohajer_sph3 @LatifiOfficial
15hحرم حضرت عبدالعظیم دعا گوی شما دوستان بودم #سیدالکریم@Mahoniya313 @zanbagheabiii59 @diamond13 @Zhrskr99 @bishin_binim_baba @Deliyar @mohajer_sph3 @LatifiOfficial
Replying to and 4 othersالسلام علیک یا من بزیارته ثواب زیارت سیدالشهدا یرتجیممنونم ازتون
Replying to and 4 othersدرسته سر داستان سمنو من و پیچوندید اما هنوز برای من بسیار محترم هستید
Replying to and 4 othersنپیچوندم به خدا یادم رفتالان یادم افتاد دوباره ببخشید واقعا