یک خبر خوب این است که وزارت نفت، به بورس انرژی و بورس کالا نامه زده و ابلاغ کرده است که فرآوردههای پالایشی و پتروشیمی که به قیمت جهانی به داخل کشور فروخته میشود، با قیمت قبل از آغاز جنگ محاسبه شود تا شوک افزایش قیمت نفت به داخل منتقل نشود. #دلارزدایی
این یعنی میتوان منابع ملی را به قیمت جهانی و دلاری به ملت خودمان نفروخت. انشاءالله #دلارزدایی از اقتصاد نیز از برکات این جنگ باشد...