محمد
@Mohammadjk
چند ماه پیش تنگه را بستیم که آمریکا را تحریم کنیم،
حالا قول میدیم که بهش نفت بفروشیم که مخازنش را پر کنه!
🤔
😳
واقعا مذاکره کنندگان خوبی داریم دایی جان
پ.ن. خرش که از پل گذشت به ریش شما می خندد
18:47 - 22 June 2026
74
Views
Replying to
@Mohammadjk