چند ماه پیش تنگه را بستیم که آمریکا را تحریم کنیم،حالا قول میدیم که بهش نفت بفروشیم که مخازنش را پر کنه! 🤔😳واقعا مذاکره کنندگان خوبی داریم دایی جانپ.ن. خرش که از پل گذشت به ریش شما می خندد
18:47 - 22 June 2026

74 Views