تمام یاران به شهادت رسیده بودند و تنها شده بود.برای آخرین " اتمام حجت " خطاب به آنان فرمود:واى بر شما! چرا با من مىجنگيد؟!آيا سنّتى را تغيير داده ام؟آيا شريعتى را دگرگون ساختهام؟!آيا جرمى مرتكب شده ام؟و يا حقّى را ترك كرده ام؟!گفتند حسین:إِنّا نَقتُلُكَ بُغضاً لابِيكَ
21:31 - 6 July 2025