post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
پس این‌طوری ما با حکومت‌های استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادی‌بیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو می‌بستن ما هم میخوایم ببندیم!

This post was deleted by the post author.

با زد و بند و بلاک کردن و بستن فضای جامعه نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه باعث بیشتر شدن نفرت از همدیگر و احساس سرکوبگری میشه. اگه چیزی با سرکوب و خفه‌ کردن خنثی می‌شد، اسلام همون سال ۶۰ هجری با شهادت امام حسین و فضای سرکوب‌گر شام تا الان نابود و حداقل تحریف کامل شده بود. ادامه/
09:32 - 7 April 2026



1 Reply

Profile picture of ‌سجاد‌
@Moheb1187 April 2026
اتفاقا ما در تاریخ حکومت ائمه هم هیچ‌وقت شاهد نفی آزادي بیان نبودیم.و اتفاقا این عدم آزادی‌بیان و فضای سرکوب را در حکومت عمر و معاویه و یزید و بیا جلو رضاخان داریم. در این حکومت هم الحمدالله به اون مرحله نرسیدیم و خیال عدم آزادی‌بیان که این براندازا دارند توهمی بیش نیست.