پس اینطوری ما با حکومتهای استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادیبیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو میبستن ما هم میخوایم ببندیم!
This post was deleted by the post author.
@Moheb1187 April 2026Replying to and 3 othersپس اینطوری ما با حکومتهای استبدادی مثل رضاخان چه فرقی داریم؟اونا مخالف آزادیبیان بودن ما هم مخالفیم! اونا در دهن مخالف رو میبستن ما هم میخوایم ببندیم!
This post was deleted by the post author.