یکسری ها میگن چرا دیگه با حجاب کاری ندارید و بیخیال شدید و ... از اینطور صحبتا ؛بخوانید 🫴🏻
ما یک مسئله اولویت بندی داریم یه مسئله اهم و مهم داریمما سال ۱۴۰۱ مهم ترین مسئله مون حجاب بود .و پافشاری مون روی اون بود و بقیه مسائل رو نسبت اون قضاوت میکردیم و حکم رو به نسبت به این وضعیت بیحجابی صادر میکردیم و با توجه به اون ضررات و آسیب هایی که بیحجابی برای کشور داشت ما عمل میکردیم
الان ما یه مسئله مهم تر نسبت به حجاب داریم ،قبل جنگ مسئله ما اقتصاد بود .اولویتمون اقتصاد بودتا اونو درست نمیکردیم نمیرفتیم سراغ حجابو الان مسئله ما آمریکاس ، جنگه ، اتحادهیعنی مسئله و اولیت ما از داخلی به مسئله برون مرزی تبدیل شدهما نمیتونیم هم از داخل درگیر باشیم هم خارج و اینو هندل کنیم
باید تمرکزمون به برون مرزی باشه ؛اونو اول حل کنیمبعد که اقتصاد حل شد و زمینه کار فرهنگی فراهم شد اونوقت این مسئله حجاب هم حتماً درست میشه .اولویت بندی منطقی رو در نظر بگیریم ..
12:12 - 4 May 2026