8 April 2026
همه دارن پیام میدن و نظر حقیر رو درباره #آتش‌بس_موقت میخوانمتاسفانه یک عادت بدی که دارم این هست که وقتی تمام جوانب ماجرا هنوز برام روشن نشده، #نظر_نمیدم عذرخواهم پ‌ن:ان‌شاءالله اگه بعد از تحقیق و پژوهش، و مطالعه نظرات اندیشمندان موافق و مخالف و خصوصا مبانی رهبر شهید و رهبر جدید، چیزی به ذهن …Show more
Profile picture of ‌محمد ارجمند نژاد‌
@Mohmmadarj8 April 2026
Replying to
آقای راجی این قضیه مشخصه همه چیز مطابق نظر رهبری بوده والسلام
Profile picture of ‌مهدی جباری‌
@jabbarimahdi8 April 2026
Replying to and
چقدر شماها تا ظهور فاصله دارید چقدر باید سیدعلی ها فدا بشن و بازهم نفهمید ...
فاصلمون زیاد نیست، غربال آخره، فقط مونده خوارج. بعدش حضرت ظهور می کنه.
17:05 - 9 April 2026

141 Views