کاش منم با بچههای مدرسه میناب خاک میکردید.
@Mohsen_rezaeiw28 April 2026به خودتون افتخار کنید!شما نسلی هستید که انشاءالله نابودی اسرائیل رو میبینه....#رژیم_کودک_کش
@Mohsen_rezaeiw13 April 2026من تو را بر شانههایم میکشم؟ یا تو میخوانی به گیسویت مرا؟این زمزمه رو اگه ما نبودیم، پای تابوت پرچمپیچِ خامنهای با خودتون بگید..#رهبر_شهید
@Mohsen_rezaeiw11 April 2026*ما میجنگیم ولی لحظهای «جنگطلب» نخواهیم بود. * ما دوستدار هیچ جنگی نیستیم! حاج قاسم جایی خطاب به دخترش نوشته بود «*هرگز نمیخواستم سلاح به دست بگیرم.* سلاح به دست گرفتم برای مقابله با آدمكشان!