19 February 2026
ایرانی عزیز حکیم ابوالقاسم فردوسی ر‌وزه را کار مردان خدا میداند:خنيده بهر جاى شهرسپ نامنزد جز بنيكى بهر جاى گامهمه روز بسته ز خوردن دو لببپيش جهاندار بر پاى شبچنان بردل هر كسى بود دوستنماز شب و روزه آيين اوستداستان طهمورَث پادشاه ایران و شَهرَسپ رو هم برید بخونید. یاعلی...
واقعا خجالت نمی کشید که اسلام را رها کرده و اینقدر بر طبل ملی گرایی می کوبید؟ نتیجه این ملی گرایی تان هم میشود دوستی با ایرانی های فاسق
12:09 - 19 February 2026

5 Reactions
121 Views


1 Reply