داشتم فکر میکردم ببینم آدم بخواد دزدی کنه، بهترین راهش چیه؟ فهمیدم بهترین کار اینه که درس بخونه. آخه با پارتیبازی و رانت میتونی یه شبه پولدار شی. وگرنه تو این وضعیت گرونی، ما پول نداریم حتی یه وسیله نقلیه درستوحسابی بخریم که بعدش باهاش فرار کنیم.