درسته که آب نداریم، برق قطع میشه آنتن و نت و گاز و.. هم نداریم، سایه جنگ هم رو سرمونه، ولی بجاش دخترامون میتونن اینجوری تا کمر لخت بیان تو خیابونا...سخنگوی دولت هم ابراز خرسندی کرده که بپذیریم اینم یه #مدل پوششه.
7 August 2025درسته که آب نداریم، برق قطع میشه آنتن و نت و گاز و.. هم نداریم، سایه جنگ هم رو سرمونه، ولی بجاش دخترامون میتونن اینجوری تا کمر لخت بیان تو خیابونا...سخنگوی دولت هم ابراز خرسندی کرده که بپذیریم اینم یه #مدل پوششه.