طبق پیام رهبری مشخص شد واژه همه چیز با رهبری هماهنگ است منسوخ و منقضی گردیده است. رئیس جمهور و اعضای شورای عالی امنیت ملی فقط ۶۰ روز مهلت دارند ۱۰ شرط رهبری برای آتش بس را نقد کنند در غیر این صورت باید پایان اتش بس را اعلام کنند.

269 votes  •  The poll has been ended
Nobody can see participants
15:53 - 20 June 2026



28 Replies

Profile picture of ‌پلاسما Plasma‌
Replying to
الانم دیره، ۶۰ روز؟

Profile picture of ‌آسمان خاکی‌
Replying to
۶۰ روووووووز؟ تا ۶۰ روز دیگه، لبنان و مقاومت زیر آتش باشه؟ تا ۶۰ روز دیگه ایران و اسلام تحقیر بشه؟ تا ۶۰ روز دیگه خلاف نظر امام خامنه‌ای پیش بریم؟

Profile picture of ‌محمد فراهانی‌
Replying to
مسیر غلط که منتظر شدن نمیخواداز همین جا برگردن

Profile picture of ‌عین.میم‌
Replying to
البته زودتر و همین حالا باید ملغی اعلام کنند

Profile picture of ‌ابوالفضل رمضان گلینی‌
این جور که مخالفم رو نوشتی مخالم کسی جرات نمی کند این گزینه رو انتخاب کند ولی من مخالفم چون 60 روز به دشمن مهلت پر کردن ذخایر نفت و کود و مواد معدنی می دهد بعد باید 1200 روز تنگه هرمز رو بست تا به اندازه امروز به دشمن فشار بیایید

Profile picture of ‌طالب طالب زاده 🇮🇷‌
Replying to
اصلا اتش بسی اتفاق نیفتاده که خائن های مذاکره چی بخوان شروط اقا رو تو ۶۰ روز محقق کنن . ۶۰ روز مهلت دادن امریکا ذخایر نفتش رو پر کنه بعد حمله و ترور کنه کشور بیفته دستشون

Replying to
مخالفم همین الان باید پایان پیدا کنه چرا که باز نقد دادیم نسیه فضله کفتر هم کف دست دیپلمات ها نگذاشتند

Profile picture of ‌سین الف 🇮🇷‌
Replying to
۶۰ روز زمان تعیین شده اونهاست که برگردند و اساسی بزنند فقط بتونند بازار را کنترل کنند و متحدانشون را هماهنگ کارماتمومه ماباید روی غافلگیری و به هم زدن محاسبه عمل کنیم اونها مطمئن شدند ایران حمله نمی کنه و تنگه را نمی بنده کی مطمئنشون کرده ؟!!!

Profile picture of ‌حمید عیشی‌
Replying to
60روز !؟ نقض شده برادر نقض میفهمید یا اسراییل بفهمونه#بی_شرف #لبنان

Profile picture of ‌روح اله‌
Replying to
در ۶۰ روز آینده مملکت رو به نابودی می کشونن

Profile picture of ‌کاربر ساده‌
Replying to
مخالفم چون نیازی به ۶۰ روز نیستامریکا به محض رسیدن به اهدافش در این مذاکرات کذایی دوباره حمله خواهد کرد.اگر ایران در قبال نقض تعهدات طرف مقابل تفاهم رو باطل نکنه، عملا مهر ساده‌لوح ترین حکومت تاریخ روی پیشونیش میخوره که جنگ برده رو مفت باخت!

Replying to
بند اول توافق#لبنان

Replying to
۶۰ روز مهلت ندارند، قرار بر تعهد در برابر تعهد بود. اسرائیل زده لبنان رو بعد از اعلام و امضا تفاهم به خاک و خون کشیده ما چیکار کردیم؟! فقط تنگه رو بستیم. ببخشید یارو داره تجاوز میکنه ما فقط داریم سفتش میکنیم که نتونه؟! یا باید جوری به قول سیدعباس موسوی "ونه ننه ر شی هادیم" که حساب کار دستش بیاد

Profile picture of ‌آریا#یالثارات_خامنه‌ای‌
Replying to
مردم خیابان را ترک نکنیداگر خیابان را ترک کنید شاید تا ۱۰۰۰سال نتوانید این کوتاهی را جبران کنیدبعد از سقوط حکومت امیرالمومنین ۱۴۰۰ سال طول کشید تا حکومت دیگری برای شیعه تشکیل شود این روزها خواهد گذشتاما شما میمانید و یاری امام مجتبیامام را در خیابان‌ها یاری کنیدیاری شما مطالبه شروط رهبر است

Profile picture of ‌طاها دوست‌محمدی‌
۶۰ روز ضررهای غیرقابل جبران خواهد داشت،همین حالا با نقض بند اول از تفاهمنامه خارج شده و بر اصول امام برگردند.#توبه_شعام#بازگشت_به_نظر_امام

Profile picture of ‌Tannaz‌
Replying to
همین الان هم دیرهپایان آتش بس ۶۰ روز دیگه بعد از خلع ید حزب و الله و آسیب به سایر اضلاع مقاومت دیگه ارزشی نداره

Profile picture of ‌☫•°ॐहहाEMAD कहॐ°•☫‌
Replying to
۷۰ روز از آتش‌بس کذایی گذشته ، هنوز ۶۰ روز دیگه فرصت سوزی؟اگر میخواستن حرف امام رو انجام بدن ، تهدید به استعفا نمیکردن ...همین حالا هم لبنان و شیعیان رو «اِرباً اِرباً» کردن ...

Profile picture of ‌ژولیِت-‌
Replying to
اره واستین شصت روز دیگه وقتی لبنان ، فلسطین شد.