الانم دیره، ۶۰ روز؟
Replying to۶۰ روووووووز؟ تا ۶۰ روز دیگه، لبنان و مقاومت زیر آتش باشه؟ تا ۶۰ روز دیگه ایران و اسلام تحقیر بشه؟ تا ۶۰ روز دیگه خلاف نظر امام خامنهای پیش بریم؟
این جور که مخالفم رو نوشتی مخالم کسی جرات نمی کند این گزینه رو انتخاب کند ولی من مخالفم چون 60 روز به دشمن مهلت پر کردن ذخایر نفت و کود و مواد معدنی می دهد بعد باید 1200 روز تنگه هرمز رو بست تا به اندازه امروز به دشمن فشار بیایید
@taleb1dReplying toاصلا اتش بسی اتفاق نیفتاده که خائن های مذاکره چی بخوان شروط اقا رو تو ۶۰ روز محقق کنن . ۶۰ روز مهلت دادن امریکا ذخایر نفتش رو پر کنه بعد حمله و ترور کنه کشور بیفته دستشون
@Mabin1dReplying to۶۰ روز زمان تعیین شده اونهاست که برگردند و اساسی بزنند فقط بتونند بازار را کنترل کنند و متحدانشون را هماهنگ کارماتمومه ماباید روی غافلگیری و به هم زدن محاسبه عمل کنیم اونها مطمئن شدند ایران حمله نمی کنه و تنگه را نمی بنده کی مطمئنشون کرده ؟!!!
Replying to
Replying toمخالفم چون نیازی به ۶۰ روز نیستامریکا به محض رسیدن به اهدافش در این مذاکرات کذایی دوباره حمله خواهد کرد.اگر ایران در قبال نقض تعهدات طرف مقابل تفاهم رو باطل نکنه، عملا مهر سادهلوح ترین حکومت تاریخ روی پیشونیش میخوره که جنگ برده رو مفت باخت!
Replying to۶۰ روز مهلت ندارند، قرار بر تعهد در برابر تعهد بود. اسرائیل زده لبنان رو بعد از اعلام و امضا تفاهم به خاک و خون کشیده ما چیکار کردیم؟! فقط تنگه رو بستیم. ببخشید یارو داره تجاوز میکنه ما فقط داریم سفتش میکنیم که نتونه؟! یا باید جوری به قول سیدعباس موسوی "ونه ننه ر شی هادیم" که حساب کار دستش بیاد
Replying toمردم خیابان را ترک نکنیداگر خیابان را ترک کنید شاید تا ۱۰۰۰سال نتوانید این کوتاهی را جبران کنیدبعد از سقوط حکومت امیرالمومنین ۱۴۰۰ سال طول کشید تا حکومت دیگری برای شیعه تشکیل شود این روزها خواهد گذشتاما شما میمانید و یاری امام مجتبیامام را در خیابانها یاری کنیدیاری شما مطالبه شروط رهبر است
۶۰ روز ضررهای غیرقابل جبران خواهد داشت،همین حالا با نقض بند اول از تفاهمنامه خارج شده و بر اصول امام برگردند.#توبه_شعام#بازگشت_به_نظر_امام
Replying to۷۰ روز از آتشبس کذایی گذشته ، هنوز ۶۰ روز دیگه فرصت سوزی؟اگر میخواستن حرف امام رو انجام بدن ، تهدید به استعفا نمیکردن ...همین حالا هم لبنان و شیعیان رو «اِرباً اِرباً» کردن ...