به شرط دوم توجه بفرمایید:میخواستند بروند درباره کنترل ایران بر تنگه هرمز با آمریکا مذاکره کنند تا قبول و تایید کند!😳نمیدانم کی این #شروط را نوشته! تنگه در مدیریت توئه و دشمن با #جنگ آمد که بازش کنه و نتوانست! دیگه آمریکا چکاره است که میخوای درباره مدیریت ایران بر #تنگه_هرمز باهاش #مذاکره کنی؟