14 April 2026
قسم می‌خورم تا آخر عمرم دیگه هرگز به جریان جلیلی یا رائفی پور رای ندم (البته اگر تا اون موقع اینها چیزی به اسم ایران باقی بگذارند).
♨️یادمان‌ می‌ماند‼️ ️یادمان می‌ماند که در سخت‌ترین روزهای این مملکت، به جای اینکه باری را از دوش ملت ایران بردارید،دهها تُن بار ناامیدی و یأس و بدبینی و حقارت بر دوش ملت انداختید!!!!️یادمان می‌ماند که نه تنها هیییییییچ خدمتی به این مملکت نکردید،بلکه سربازان کشور، که در حال نبرد

Show this thread

خوب کاری میکنی چون یکیش بدرد معلم دینی بودن میخوره دومی فال‌بین و رماله(در بهترین حالت)
01:33 - 27 April 2026

1 Reactions
41 Views