قسم میخورم تا آخر عمرم دیگه هرگز به جریان جلیلی یا رائفی پور رای ندم (البته اگر تا اون موقع اینها چیزی به اسم ایران باقی بگذارند).
♨️یادمان میماند‼️ ⛔️یادمان میماند که در سختترین روزهای این مملکت، به جای اینکه باری را از دوش ملت ایران بردارید،دهها تُن بار ناامیدی و یأس و بدبینی و حقارت بر دوش ملت انداختید!!!!⛔️یادمان میماند که نه تنها هیییییییچ خدمتی به این مملکت نکردید،بلکه سربازان کشور، که در حال نبردShow this thread