امروزنمایشگاهی ازقدرت مهندسین ایرانی در تونل سازی وپل سازی و راهسازی راشاهد بودیم.قطعه دوم مسیر رفت آزادراه تهران -شمال باحضوررییس جمهورمحترم به بهره برداری رسیداز امروز ساخت قطعه سوم آزاد راه در دستور کار است.
سلام خسته نباشید مسکن و شهرسازی استان خوزستان سی ساله که زمین و اموال عمومی شرکت مارا دزدیده و حاضر به تسویه حساب نیست و وزارت مسکن میگوید حریف سازمان اهواز نمی شوند و هرچه نامه میدهند جواب چرت و پرت میدهد اهواز آیا شما که وزیر هستی میتونی کاری انجام بدین که بیت المال حرامی که سازمان خورده برگردد؟