قالیباف از گندم ری نخواهد خورد
@user16717085356331 March 2025Replying toبه قول سردار قاسمی قالیباف همون روحانی هست ولی با کت شلوار
@user17217623882431 March 2025Replying toحالا تا اون موقع کی ممکنه بیاد که نه قالیباف باشه که معلوم نیست کدوم طرفه...نه جلیلی باشه که فن بیان نداره...کی باشه خوبه؟؟🥲
@dayireza31 March 2025Replying toسلام وقتتون بخیر من الآن برسردوراهی قرار گرفتم حاجی جان ؟؟؟که واقعا قالیباف همان انقلابی واقعی هست یا خط عوض گرده ؟؟؟🤨واقعا کدامه،،،،
@user17370545606431 March 2025Replying toآقای وطن دوست؟ب نظر حقیر قالیباف داره خیلی مخملی رو ب سمت هدف حرکت میکنه.احساسم اینه ک خوب میدونه پزشکیان تا آخر موندگار نیسنگت.البته اگه با همین فرمانپیش بره.پس واس دور بعد از همین حالا خودش رو یک فرد معتدل نشان میده ک نهایت همکاری رو با دولت پزشکیان داشته.پس رای پزشکیان سرازیر میشه سمت قالیبا
@mahdi_javid31 March 2025Replying toسالها ست در تلاش است به پاستور برود مردم با اوردنگی در انتخابات های متمادی دور ترو دورترش کردن او از گندم ری نخواهد خورد
@toy_serkan1 April 2025Replying toق.ف..مصداق ایهء ۲۴ توبه ستسکولار..عشق سرمایهداری ودیده شدنقدرتطلب وخودبرتربینی که هرانقلابی رورقیب خودش میبینه تاجایی که راضی شداگرخودش رای نیاره ..حسن روحانی و پزشکیان رای بیارن گرچه انقلاب وولایت و ۹۰میلیون جمعیتم ازار ببینند..اما جلیلی و ش.رییسی کله پا بشن تابعداخودش بعنوان نجات دهنده ثبت بشه
@Pirnattagh1 April 2025Replying toعطش قدرت گربه را هم عابد و زاهد کرده!هندهی عفریتهی سفیانی درد فتنه خوارج را دارد!
@user1732540685691 April 2025Replying toفک میکنم قالیباف دیگه ایندفعه حتی برا نمایندگی هم رأی نیاره ،چون کسانی که بهش رأی داده بودن اکثرا از انقلابیون بودن که الحمدلله این دفعه دستش برا خیلیا رو شد
@YaMahdi12madadi2 April 2025Replying toخدا کند دوباره مردم گول متدین به ظاهر نخورن واز وقایع گذشته درس عبرت بگیرن
@YaMahdi12madadi2 April 2025Replying toآیا اوناییکه به پزشکیان رای دادن دوباره همین کار و تکرار خواهند کرد ،چقد گفتن وگفتیم که وای از نفاق دیدین که نفاق شد وفاق اونم چه وفاقی که برای روبه رو نشدن در برابر مردم حاضرند در مقابل قانون خدا بایسته،احسنت به این وفاق