ملتی که تاریخ خود را فراموش کند ، محکوم به تکرار آن است....
@user17434457076616 April 2025Replying toکار منافقین همینه انتظار چیزی دیگر از این جماعت نیست فریب خوردگان سفین علی را تنها گذاشتند
@user17434438985616 April 2025Replying toمتاسفانه مردم ما همیشه با چهارتا جمله های کلیشه ای فریب میخورن و در طول تا ریخ هم گمانم همین شکلی بوده و از خدا میخوام و همیشه دعا میکنم که خدا به ملت ما بصیرت عمار گونه عنایت کند اگر چنین شود چه شود
@user17441614917116 April 2025Replying toتاریخ هر چند وقت یک بار تکرار میشه و هر بار انسانها عبرت نمیگیرند و دوباره تکرار...
@usernoboody16 April 2025Replying toاگه از رای اوردن پزشکیان ناراحتیددنبال اونی باشید که تایید صلاحیتش کرد رای مردم حق است گاهی بحق است گاهی بحق نیست!درضمن اقتصاد ایران ایندفعه بعید میدونم با رفع تحریم مثل قبلش بشه خیلی زمان میبره که درست بشه اگه باز دوباره به بهانه ای دیگه تحریم نشیم
@DYVId16 April 2025Replying toسلام کاش زحمات که در دولت شهید رییسی کشیده شد به صورت شفاف اطلاع رسانی شده بود الان خیلی هاموقع رأی دادن بیشتر حواس شون جمع میکردن .به آقای جلیلی رآی میدادن
@user17370545606417 April 2025Replying toدست پرورده های مکتب هاشمی پیرو ایدئولوژی منحوس مکارگان ظاهرالصلاح!تو کلیشه همیشه میگیم ملت ما ملتی فهیم و....اما در عمل یجاهایی خلافش ثابت شده و میشه!این یعنی هنوز آمادهء ظهور مولای حاضروغریبمون نیستیم.در زمان ظهور تو تشخیص اشتباه کنی،هیچ راه جبرانی نیست.پس بهتره آزمون و خطاهارو همین حالا بریم!
@user17440370152417 April 2025Replying toکاش فقط به خودشون برگرده!!!زندگی ۹۰ ملیون آدم رو درگیر انتخاب اشتباهشون میکناصلاحات تو دو چیز مهارت زیادی داره.سوار شدن رو افکار عمومی.البته از نوع ساده لوحشو غش و ضعف در مقابل آمریکا.. حاضرن همه چیو فدا کنن تا فقط با طرف قدم بزنن
@Baba_leng_deraz17 April 2025Replying toروحانی در سال ۱۳۹۲:چجور آب و صابون بیاریم صورتتون رو بشوریم!؟ما درسال۱۴۰۴: برق رفت، پمپ آب قطع شد صابونمون تو تاریکی گم شد!!
@dayireza17 April 2025Replying toواقعا که ملت ایران هم زود باورند و هم فراموش کار وهم از یک سوراخ دوبار بلکه چندین بار گزیده میشوند نمونه آن بسیار بسیار هست مثلاً مثل ،،،،، 🤨🤨🤨
@dayireza17 April 2025Replying toواقعا که عجب ملتی داریم و همچنین گوینده های بی شرف و بی کفایت وبی غیرت و ،،،،،
@dayireza17 April 2025Replying toواقعا طبق گفته شخص حسن (شیطانی) باید با چه آب و صابونی روی این اشخاص حقیر خود فروخته و غرب گدا وخائن ب وطن ومردم را شست؟؟؟منکه نمیدانم شما چه ؟؟؟🤨