تکذیب مؤمن و تأیید فاسق از نشانه‌های آخرالزمان هست که تو کتاب "امام زمان ما" مفصل بهش پرداختم...اما چرا بعضی ایرانی ها طرفدار شارلاتان و دشمن افشاگر هستن؟تو آخرالزمان هستیم؟دستمون نمک نداره یا...؟
21:00 - 20 August 2025



1 Reply

Profile picture of ‌غلام حسین‌
@dar_panaheh_yar20 August 2025
Replying to
تو جامعه و مقطعی هستیم که مردمش نسبت به باطل منکرات و شنیدن دروغ ان هم از زبان دروغگو ترین موجودات حس عطش دارند و نسبت به حقیقت و راه راست حس انزجار...