ما در آتش بس هستیم هیسسسسسس
@Engelab_Islami30 May 2026Replying toمثل اینکه آتش بس نقض شد با مذاکرهکی حمله ایران شروع میشهدشمن با مذاکره هم حمله کرد بسه دیگه نمیخوایم آقا بریم و با جنگ حق رو پس بگیریم
@F_torkashvand6530 May 2026Replying toنه بابا کدوم جنگ. یه نقض آتش بسی حالا اتفاق افتاده محکوم می کنیم تموم میشه میره پی کارش
@user16750551125930 May 2026Replying toسلام جناب وطن دوست تحلیل ها رو تو ایتا یا ویراستی هم منتشر کنین تا ما هم بتونیم ببینیم.ممنون.
@mohammad64ali31 May 2026Replying toسلام و خداقوتتحلیلهاتون رو ایتا میزارید ما بدون فیلتر شکن ها هم استفاده کنیمبا تشکر از زحمات مستمر شما
@History_lesson31 May 2026آقای وطن دوست، لطفاً تحلیلهاتون رو هم در یکی از برنامههای ایرانی هم بارگذاری کنید.
@Vahid1363012131 May 2026از ایتا به ویراستی و حال از ویراستی به یوتویوب از ایتا لینک به ویراستی برای دیدن تحلیل اومدیم با ویراستی اشنا شدیم ممنون ولی دیگه از ویراستی به یوتویوب لینک ندید انجارو میشناختیم الآنم جنگ تحلیل رو تو اینا یا توی پلتفرم داخلی هم بزارید بزای مخاطب هاتون که هنوز نمیخان فیلتر شکن اجباری بشن