اگه هست چرا استفاده نمیشه که اینهمه خسارت نبینیم، اگه نیست چرا امید واهی ؟

دشمنان بخوانند؛ اتمی نه، ایران پلاسمایی!/ سلاحهای پلاسمایی؛ سکوت مرگبار قبل از حمله کوبنده ایران!
بومیسازی فناوری پلاسما، نقطه عطفی در قدرت دفاعی ایران خواهد بود؛ فناوریای که میتواند موشکها را برای رادارهای دشمن نامرئی، پدافند را نفوذناپذیر، و جنگ الکترونیک را متحول کند. در صورت تحقق این پیشرفت، ایران نهتنها به تهدیدی برای تهدیدکنندگان تبدیل میشود، بلکه به یکی از قدرتهای بازدارنده استراتژیک جهان بدل خواهد شد.
@Mohsen_Tamijani16 June 2025Replying toاگه هست چرا استفاده نمیشه که اینهمه خسارت نبینیم، اگه نیست چرا امید واهی ؟
@Machine_units16 June 2025Replying toتا دیروز بارها اصرارداشتیم،تل آویو وحیفا روبزنید،مارامتهم بخشونت وضدحضرت آقاوغیره میکردن،همشون دم از #مذاکره میزدن،سرانجام خودشونومسخره ومردمو راضی به #مذاکره_غیر_مستقیم کردن!با #ترامپ احمق قاتل وقمارباز نشسن!سران مقاومت،سرداران و #حرم_حضرت_زینب از دس دادیم واینهمه شهید!الان همشون در سیما بلبل شدن!