خروج اروانیوم یعنی حمله اتمی به ایران؟یکی از دلایلی که تاکنون دشمن آمریکایی صهیونی جرات حمله اتمی به #ایران عزیز را نداشت وجود همین اورانیوم غنی شده در کشور و احتمال پاسخ ایران در همان سطح به دشمن بود. پس خروج اورانیوم غنی شده از ایران، احتمال حمله اتمی دشمن را افزایش خواهد داد.
03:10 - 19 April 2026



2 Replies

Profile picture of ‌بهمن قربانزاده‌
@BQurbanzade20 April 2026
Replying to
واقعاً در نوشتن این اراجیف فکر هم میکنید!؟ دقیقاً مفهوم حمله اتمی را می دانید و از احتمال استفاده آن سخن می گویید؟ دقیقاً اورانیوم ۶۰٪ چگونه قرار است از این حمله آخرالزمانی جلوگیری کند؟ مگر اورانیوم غنی شده تبدیل به بمب شده که بازدارندگی ایجاد کند؟ حیف که تریبون مملکت دست متوهمانی مثل شما افتاده است

Profile picture of ‌saeed Smaeli‌
@saeedsmaele20 April 2026
Replying to
هرگونه مذاکره در مورد صنعت هسته ای صلح آمیز ایران عبور از خط قرمز های تعیین شده نظام و مردم انقلابی جمهوری اسلامی ایران عزیز است.. .تکرار برجام یعنی نابودی و به خاک خون کشیدن علنی ایران و مردم ایران