حداقل خودت خودت بازنشر نکن دکتر جان...
کادوی‌ تولد‌ نحس یزیدآقایان مسئول! این متن پر ابهام و ناقض شروط اعلامی خودتان(بیانیه شعام) و خلاف منویات رهبری را امضا نکنید.اگر هم می خواهید #خسارت‌محض دیگری را به این کشور تحمیل کنید لااقل در روز تولد رئیس جمهور ملعون آمریکا این کار را نکنید؛ عین خفت و خواریست. #کادوی‌تولد‌یزید#شاه‌سلطان…
Show more
21:34 - 13 June 2026

119 Views