تحلیلگران گرامی ویراستی حالشون چطوره؟
@Motahareh_g6 April 2026تغییر بزرگ جنگم اینه که از بشقابایی که گذاشته بودم برای پذیرایی از ملکه الیزابت جلوی مهمونای معمولی هم استفاده میکنم.چیکار کنم بذارم برا وارث؟
@Motahareh_g2 April 2026سر و کله زدن با انقلابیا خیلی سختتر از براندازاس. چون اینا فکر میکنن با دیفالت همه چیو میدونن و تاریخ ناطقن
@Motahareh_g1 April 2026میخوام ۴۰۰هزارتومن بدم ازین نشان آبیا بذارم کنار اسمم اینجا. بزرگترا سریعتر عیدیاشونو واریز کنن.
@Motahareh_g31 March 2026واقعیت اینه که همیشه اونی جنگ رو میبره که بتونه داستان رو برای مردمش ایدئولوژیک کنه. ایدهها تا ابد کار میکنن ولی پول و اجبار نه.
@Motahareh_g30 March 2026اینجا استوری نداره؟ بعد رکبی که تو استوریای تلگرام خوردیم همه جا دنبال استوریام من.
@Motahareh_g30 March 2026از خونه یه فامیلی که اجیل داشت و ما رو به خاطر تجمع رفتنمون مسخره کرد رفتیم خونه یه فامیلی که خرما گذاشته بود رو میز و عزادار آقا بود. :))
@Motahareh_g29 March 2026خوبه وقتی پست رو از جایی کپی میکنیم حتماً منبعش رو ذکر کنیم. https://ble.ir/negahinballe/-6137083716458256391/1774793545780آقای خامنهای زمانی که رئیس جمهور بودن یکبار به لیبی سفر میکنن. وقتی هواپیما توی شهر مقصد مینشینه، هیئت استقبال برای خوشامد گویی نمیان کنار هواپیما. وقتی پرس و جو میکنن میگن قذافی توی چادر منتظر شمان. آقای خامنهای که این رو میفهمن همونجا میگن پس ما بر میگردیم.Show this thread