زن چرا ازدواج کند، چرا بچه بیاره، چرا خانه داری کنه، چرا خانوم خونه باشد زن باید برای درآمد بیشتر آقایون به کارگر واکس پولیشی تبدیل شود، ظلمی که اینا با شعار آزادی به زنان میکنند از ظلم طالبان به زنان بدتر است.

مونس م Replied
@Farhadfathi14 July 2023زن چرا ازدواج کند، چرا بچه بیاره، چرا خانه داری کنه، چرا خانوم خونه باشد زن باید برای درآمد بیشتر آقایون به کارگر واکس پولیشی تبدیل شود، ظلمی که اینا با شعار آزادی به زنان میکنند از ظلم طالبان به زنان بدتر است.
@Mounes14 July 2023Replying toاینو افتخار میدانند میگن وا مگه کار عیبه این یعنی برابری زن و مرد نمیدانند که بزودی حس خواهند کرد چه برابری .......