یکی از نشانه های مومن بودنولایت پذیریهیا قبول داری یا نداریحد وسط نداره که از بعضیاش تبعیت کنی از بعضیاش نهیا ولایتمداری و عاقبت به خیر میشییا نیستی و با امر ولی که باب میلت نیست میجنگیانتخاب کن🤚
شما امام زمانت رو دیدی؟پس امام زمان هم که دیده نمیشن نباید جدیشون گرفت!! اینو میخواین بگین؟جون رهبری در خطره ما میونهء جنگیم انتظار ندارین که خودشون رو نشون بدن!؟