یه عمرم ژاپنو زدن تو سر مردم الان خیلی خوشبختن مردمش؟اکثرشون تنهایی افسردگی خودکشی...مهارت خیلی خوبه ولی این افراطه و هر چی سنی داره چقدر الان به این بچه ها فشار اومده! ما فقط به چند کشور مرگ میفرستیم که باعث مرگ و زجر انسان،انسانیت وبشریتند.خدا رو یادنمیدن که خسران ابدیه.اتفاقاخود تحقیری مانع رشده