3 August 2025
این خانم که داره به پناهیان میگه برو کتاب بخون، کاری جز ایجاد دوقطبی ندارد و همسرش هم به شهید باقری حمله میکردند و وسط جنگ فالورگیری میکردند. کلا کارشون حمله است و بارها به ما هم حمله کردند. خلاصه سه سال قبل گفتیم اگر افسار اینا رو نکشید به احدی رحم نخواهند کرد. کار ایشون نقد نبود و توهین بود.
+1
یکی بگه اخه تحصیلات تو در چ حدهک میای پناهیان رو نقد میکنیبدبختی ما اینه هرکی خودشو فیلسوف میدونه برا ما
18:24 - 4 August 2025

7 Reactions
281 Views