با من ساده همین بس که مدارا بکندعاشقم هم که نشد، خب به جهنم نشود :)#نفیسهساداتموسوی
@My_Diary3 June 2023آقا یه سوال ! 🥹🤌🏻پستا چطوری باشه؟🌚🥹
7 votes • The poll has been endedNobody can see participants
@My_Diary2 June 2023گریه هم بر غم این فاصله مرهم نشود مثل یک قهوه که از تلخی آن کم نشود !#نفیسه_سادات_موسوی