اگر نمی توانیم در مرزهای فلسطین و لبنان و... حضور داشته باشیم حداقل می توانیم به طور جدی دعا و توسل داشته باشیم و این کمترین کاری است که باید انجام دهیم و پیشنهاد این حقیر، قرائت دعای سِمات است در ساعت آخر روز جمعه.. بلکه حتی دعای کوتاه و مستمر از عمق وجود..

